Toc, toc, toc
- Cu è?
- Sono il Presidente che viene dall’Europa.
- Trasi, trasi. Mentri i telecàmeri sunnu astutati, dimmi n’à cosa: a parti di recitari… ha sai bbona? Mi raccumannu, tu ha fari a parti dà vìttima, chiddru ca subbisci l’aggressioni …
- Sì, conosco bene la mia parte: chiedo soldi per avere armi, per difendermi e magari, ogni tanto, per mandare qualche drone americano a sfasciare installazioni militari in territori a nord del mio Paese, così capiscono che siamo forti…
- No, no, babbu… ha stari quetu: accussì mi fa scoppiari a terza guerra mondiali! Ora, cchiuttùostu ci pienzu ia a fari a paci.
- Ma veramente noi vorremmo dire la nostra…
- Zzittìti, babbu. Cchiuttùostu, ham’a parrari di bisinìss: u mè predecessuri ti detti triccientu miliardi e ora tu mà dari i “terre rare” e i “materie prime critiche”, ca ci fazzu i piezzi pì telefonini e i compiuter.
- Ma veramente la popolazione è allo stremo…
- Tà stari mutu… Comi a Gaza, vi faciemu nà bbeddra “Riviera” turistica, cu alberghi e case da gioco. Nà speci di Las Vegas, unni faciemu pìcciuli assai …
- Ma veramente non abbiamo spiagge adeguate…
- Ascùta, bbieddru: c’è a centrale nucleare di Zaporizhzhia … ci preparamu acqua leggermente radioattiva, ca stimula ù sistema immunitariu, e a damu a vvìviri è turisti e iddri iocan’è slot-mascin vintiquattr’uri ò iùornu. E furrìanu i pìcciuli !
- E io che dovrei fare per i miei conterranei?
- Tu ha stari quetu.. picchì un’hai i carti…
- Ma veramente non sono venuto qui per giocare a carte…
- Sienti a mia: ora ia haiu cchiffari. Tu ti nni vai pì strata e v’accatta un mazzu ì carti, tuorni cà e ni faciemu nà partita a trissetti …
- Ma veramente più tardi avrei l’aereo per Londra…
- Precisu! Vattinni a Lontra e va iuchi chi tua amici europei… chiddri ca parranu, parranu e un sannu chi fari senza di mia.
- E la pace?
- Ddrà, a Lontra vuonni parrari i paci… ma un sannu a preoccupari: ci pienzu ia… e vuatri unv’avìti a mmiscari. Ora, bbieddru mia, vattìnni a Lontra e ci dici di preparari i sordi p’accattari l’armi mia e preparari i picciutti europei pì “missioni” di paci in Europa.
- E allora grazie, grazie per tutte le sue gentili premure.
Carnevale 2025 tragicomico. Ancora per poco…